May 15, 2011

Colecciones

Last week I visited the Showroom of “Comunicación de Moda” in Madrid, who is responsible for the brands: Ion Fiz, Ciclón, María Forqué, Moises Castañeyra, Maya Kaloyanova and Fena. The collections were amazing.I was really impressed by all of them!

I especially liked the gloves and bags from Maya, the shoes and bags from Ion Fiz to Fosco and the bracelets of Ciclón. I loved the “lady skull” and I was so glad to take one home with me!!! hahahha :)

Check out some pics! Tks Carolina!





Colecciones


La semana pasada visité el Showroom de “Comunicación de Moda” en Madrid, ellos son responsables por las marcas: Ion Fiz, Ciclón, María Forqué, Moises Castañeyra, Maya Kaloyanova y Fena. La verdad es que me gustó mucho todo lo que vi y me impresionó bastante.

Me gustó especialmente los guantes y bolsos de Maya, los zapatos y bolsos de Ion Fiz para Fosco y las pulseras de ciclón. Me enamoré de la “chica calavera” y me quedé muy contenta de poder llevar una a casa!!! hahahaha :)

Mira lo que he visto ahí! Gracias por todo Carolina!





Colecciones

Na semana passada visitei o showroom da “Comunicación de Moda” em Madrid. Eles são os responsáveis pelas marcas: Ion Fiz, Ciclón, María Forqué, Moises Castañeyra, Maya Kaloyanova e Fena. A verdade é que eu gostei muito do que vi por ali e me surpreendeu positivamente!

Gostei especialmente das luvas e bolsas da Maya, dos sapatos e das bolsas do Ion Fiz para a Fosco, das pulseirinhas da Ciclón. Gente, me apaixonei pela “menina” caveirinha e fiquei tão feliz de poder levar uma pra casa!! Hahahaha :)

Dá uma olhadinha no que encontrei por lá! Obrigada por tudo Carolina!






By Ion Fiz:








By Ciclón:







By Maya Kaloyanova:







By Moises Castañeyra:










By Fena:












No comments:

Post a Comment

Thanks for making my day with your comments!! ;)